NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Nie każda reklama musi ogłupiać

2016-07-29 15:48:15

Form reklamy jest wiele, jak wiele jest docelowych grup do których jest kierowana. Stworzenie reklamy to proces skomplikowany opierający się na psychice odbiorców. Niejednokrotnie nie tylko przedstawia ona ofertę danej firmy, lecz ma przekonać daną osobę że oferowany produkt jest jej niezbędny. Dlatego możemy zaryzykować stwierdzenie, że reklama ogłupia.

Nie jest to do końca prawdą, gdyż agencje w swoich postępowaniach muszą kierować się określonymi regułami. Nie mogą manipulować ludźmi. Coraz to nowsze metody przyciągnięcia klienta sprawiają, że zanim naprawdę zorientuje się on co tak naprawdę jest mu przedstawiane i pozna metodę działania tej oferty, złapie się w sidła reklamy. Brzmi to dość kontrowersyjnie z sugerowaniem chęci wyzysku klienta. Nie jest tak do końca.

Aby reklama przyniosła przedziwny zysk musi oferować produkty czy usługi zgodne z rzeczywistością. Naciągane zalety szybko wyjdą na jaw, a najbardziej ucierpi na tym renoma firmy. Reklamy tworzone są bazując na spokoju odbiorców. Muszą kojarzyć się z czymś przyjemnym z bezpieczeństwem i sprawiać że klient poczuje się uhonorowany. Tworząc dobre imię firmy najlepiej zrobimy to przez solidne fundamenty stworzone z opinii zadowolonych klientów. Niezastąpiony będzie także marketing szeptany, który przekaże wszystkie zalety naszej działalności nowym potencjalnym klientom.

Warto też decydując się na rozreklamowanie naszej firmy skorzystać z kilku form. Zacznijmy od wygospodarowania środków finansowych, które w pełni możemy przeznaczyć na promocję. Wówczas warto zorganizować konkury lub loterie promocyjne. Ważne by o akcji było głośno. Jeżeli jesteśmy świeżo na rynku, nie powinniśmy korzystać z metod lawirowania na krawędzi etyki. Taki proceder wprowadzi niepewność osób w stosunku do naszych usług. Ogłupianie klientów, częściowe wprowadzanie ich w błąd, lub ukrywanie rzeczywistych kosztów, nie niesie nic dobrego. Starajmy się być jak najbardziej rzetelni wobec naszych odbiorców, tak aby nasza współpraca była długa i owocna.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: